Μετάβαση στο περιεχόμενο

Υβόννη Μπόσνιακ: Το πρώτο μήνυμα μετά το γάμο με τον Αντώνη Ρέμο! (ΦΩΤΟ)

Τα σκαλιά της εκκλησίας ενώθηκαν μετά από δέκα χρόνια κοινής ζωής και μια πανέμορφη κόρη ο Αντώνης Ρέμος και η Υβόννη Μπόσνιακ και έλαμπαν από ευτυχία.

Το ζευγάρι παντρεύτηκε το περασμένο Σάββατο στη Βαρυμπόμπη και είναι στα καλύτερά του.

Ιδιαίτερα χαρούμενη και ευτυχισμένη η όμορφη Υβόννη ανέβασε τις πρώτες φωτογραφίες από το γάμο της στο Instagram και έγραψε στον καλό της: «Τα πάντα. Για πάντα δικός μου. Για πάντα δικό μας».

Φυσικά απ’ τα μηνύματα των διαδικτυακών της φίλων το Instagram πήρε «φωτιά» ενώ οι ευχές για Βίον Ανθόσπαρτον δεν είχαν τέλος!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ