BINTEO: Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου αποκάλυψε για πρώτη φορά το φύλο του μωρού που περιμένει 03/09/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Πηνελόπη Αναστασοπουλού μίλησε στην κάμερα του Happy Day και αποκάλυψε ότι διανύει τον έβδομο μήνα της εγκυμοσύνης της, τα κιλά που έχει πάρει και ανέφερε on camera το φύλο του μωρού. «Ανυπομονώ να έρθει το καινούριο μας παιδάκι. Να μπούμε σε μια ροή και από τον καινούριο χρόνο θα κάνω τηλεόραση. Είναι και αυτό κορίτσι. Έχω πάρει αρκετά κιλά. Καμιά δεκαριά», είπε χαρακτηριστικά η ηθοποιός στην κάμερα του «Happy Day»! Kαι δήλωσε για τον δημόσιο θηλασμό «Υπάρχει πιο όμορφο πράγμα από τον θηλασμό και δεν καταλαβαίνω γιατί το γυναικείο στήθος να είναι ταμπού, μόνο όταν τρώει ένα παιδί…». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ