Γάμος Ρέμου- Μπόσνιακ: Τι ζήτησαν από τους καλεσμένους τους και δεν τηρήθηκε; (ΦΩΤΟ) 14/09/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Το διάσημο ζευγάρι ενώθηκε χθες με τα ιερά δεσμά του γάμου στην Βαρυμπόμπη και ακόμη χαζεύουμε τις φωτογραφίες τους στα social media. Φωτογραφίες που κανονικά δεν θα βλέπαμε, αν είχε τηρηθεί αυτό που ζήτησαν στους καλεσμένους τους. Ο Αντώνης Ρέμος και η Υβόννη είχαν δώσει σε κάθε καλεσμένο, ένα σημείωμα –σαν πρόσκληση- στο οποίο αναφερόταν ευγενικά πως το ζευγάρι επιθυμεί να μην ανέβει κανένα στιγμιότυπο του γάμου στα social media. Πιο συγκεκριμένα το χαρτί έγραφε: «Θερμή παράκληση. Να σεβαστείτε την ιδιωτικότητα της αποψινής βραδιάς και να μην δημοσιοποιήσετε στιγμές από τον γάμο μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σας ευχαριστούμε πολύ». Αυτό ωστόσο ήταν κάτι που στην πράξη δεν τηρήθηκε, αφού μετά το τέλος της τελετής κυκλοφόρησε αρκετό υλικό, με την ίδια την Υβόννη στο τέλος να ανεβάζει stories και στο δικό της Instagram account. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ