Τραβούν «χειρόφρενο» τα λεωφορεία! Στάση εργασίας και απεργία από τους εργαζόμενους του ΟΑΣΑ 03/05/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Την συμμετοχή τους στην απεργία της ΓΣΕΕ στις 30 Μαΐου αλλά και στην “Πανεθνική Ημέρα Δράσης” στις 31 του μήνα ανακοίνωσαν οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία του ΟΑΣΑ. Συγκεκριμένα, την Τετάρτη 30 Μαΐου τα λεωφορεία θα κινούνται από τις 9:00 έως τις 21:00, προκειμένου να διευκολύνουν και τον κόσμο να κατέβει στις συγκεντρώσεις. Την Πέμπτη οι εργαζόμενοι θα πραγματοποιήσουν 24ωρη απεργία, που σημαίνει πως η πρωτεύουσα θα μείνει χωρίς λεωφορεία. Σημειώνεται ότι στην απεργία θα συμμετέχουν και οι γραμμές Express του Αεροδρομίου. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ