Σταματίνα Τσιμτσιλή: Η τρυφερή φωτογραφία από την πρώτη φορά που έγινε μητέρα! (ΦΩΤΟ) 04/05/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Σταματίνα Τσιμτσιλή περνά μέρες ευτυχίας με τον νεογέννητο γιο της! Η παρουσιάστρια του Alpha απέκτησε πριν μερικές εβδομάδες το τρίτο της μωρό και δεν χορταίνει να μένει σπίτι μαζί του. Η Σταματίνα και ο σύζυγός της Θέμης Σοφός έχουν μαζί ακόμη δύο κορίτσια – την Μαίρη και τη Νάγια – και ο μικρός Γιάννης – Εφραίμ ήρθε την κατάλληλη στιγμή να συμπληρώσει την ευτυχία τους. Η ευτυχισμένη μανούλα, μάλιστα, θυμήθηκε την πρώτη φορά που απέκτησε παιδί – με αφορμή την ημέρα της μητέρας – και ανέβασε μια τρυφερή φωτογραφία, όπου είχε αγκαλιά την πρώτη της κόρη και την συνόδευσε με μία εξομολόγηση για την χαρά της μητρότητας. «Η πρώτη αγκαλιά, το πρώτο χάδι, η αρχή ενός καινούριου ταξιδιού! Από τότε πέρασαν πέντε χρόνια, ακολούθησαν άλλα δυο πλασματάκια κι όμως κάθε στιγμή μαζί τους είναι τόσο έντονα αποτυπωμένη μέσα μου!» Δείτε την φωτογραφία: Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ