Και πάλι στο νοσοκομείο η Σάνεν Ντόχερτι – Η μάχη με τον καρκίνο και η τρυφερή φωτογραφία με τη μητέρα της… (φωτο) 08/05/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Πριν από μερικούς μήνες η διάσημη ηθοποιός Σάνεν Ντόχερτι είχε καταφέρει να βγει νικήτρια από τη μάχη που έδινε για δύο χρόνια με τον καρκίνο. Οι τελευταίες εξετάσεις της ωστόσο ήταν αυτές που περίμενε, καθώς έδειξαν πως πρέπει να συνεχίσει να μάχεται. Ο γολγοθάς για τη 46χρονη ηθοποιό συνεχίζεται, με την ίδια να βρίσκεται ξανά στο νοσοκομείο. Η Σάνεν Ντόχερτι έχει φυσικά δίπλα της, την οικογένεια της, ενώ στο Instagram ανέβασε μια φωτογραφία με τη μητέρα της. Η ίδια συνόδευσε τη λεζάντα της ανάρτησης της με ένα συγκινητικό μήνυμα, στο οποίο έγραψε: «Χαρούμενη γιορτή της μητέρας μαμά. Σε φέρνω μόνο στα καλύτερα μέρη … .. νοσοκομειακή τροφή … Σ’αγαπώ. Σε ευχαριστώ που είσαι πάντα εκεί. Θα έγραφα περισσότερα αλλά τα χάπια πόνου κλωτσάνε». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ