Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΒΙΝΤΕΟ – Σταμάτη – Σπυροπούλου: Η πρώτη συνάντησή τους on camera και η έντονη αμηχανία!

Έγινε κι αυτό! Η Σάσα Σταμάτη συναντήθηκε με την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου on camera μετά την αγωγή που είχε καταθέσει η Κωνσταντίνα κατά της δημοσιογράφου και του Γιώργου Λιάγκα για συκοφαντική δυσφήμιση και ζητούσε 250.000 ευρώ.

Όπως είναι γνωστό, δικαστική διαμάχη έλαβε τέλος, καθώς η αγωγή σε βάρος τους απορρίφθηκε και αθωώθηκαν ο Λιάγκας και η Σταμάτη! 

Οι δύο κυρίες λοιπόν βρέθηκαν χθες βράδυ σε επίδειξη μόδας! Συναντήθηκαν, τα είπαν και… φωτογραφήθηκαν! 

Τη συνάντηση αυτή σχολίασε το Πρωινό!

Η Κλεοπάτρα Πατλάκη είπε: «Η Σάσα έχει το ύφος “θα περάσει κι αυτό”…»!»

Η δε Φαίη Σκορδά τόνισε για την πρώην συνεργάτιδά της «Την αγαπώ!»! Και ο Άρης Καβατζίκης υπογράμμισε βλέποντας τα πλάνα: «Η Σάσα φαίνεται ότι δεν πετάει από την χαρά της»!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ