Φελίσια Τσαλαπάτη: Η επικοινωνία με τον Ηλία Βρεττό μετά το τροχαίο 01/05/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η 27χρονη δημοσιογράφος, που στο παρελθόν διατηρούσε σχέση με τον Ηλία Βρεττό, αποκάλυψε για πρώτη φορά πως μετά το τροχαίο που είχε ο τραγουδιστής, επικοινώνησε μαζί του. Οι δυο τους άλλωστε παρά τον χωρισμό τους, διατηρούν άψογες σχέσεις δήλωσε στην εφημερίδα Real Life. «Ήμουν εδώ όταν έμαθα για το ατύχημα. Ο Ηλίας είναι ένας πάρα πολύ καλός άνθρωπος και με αυτό που έγινε ταραχτήκαμε όλοι. Οι δικοί μου άνθρωποi, μόλις το άκουσαν, πήραν εμένα για να μάθουν τι είχε συμβεί. Βεβαίως και επικοινώνησα μαζί του μετά το ατύχημα για να δω αν είναι καλά», δήλωσε χαρακτηριστικά η Φελίσια Τσαλαπάτη! Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ