Μετάβαση στο περιεχόμενο

Survivor 2: Στους Μαχητές το έπαθλο επικοινωνίας!

Για ένα ακόμη έπαθλο επικοινωνίας έπαιζαν απόψε Μαχητές και Διάσημοι.

Η ομάδα των Μαχητών από την αρχή του αγωνίσματος είχε πάρει «κεφάλι» αφήνοντας πίσω τους Διάσημους. Τελικά έτσι συνέχισαν και κατάφεραν να πάρουν τη νίκη με 10 -3.

Οι παίκτες θα έχουν την ευκαιρία να επικοινωνήσουν με την οικογένεια τους ανταλλάσσοντας μηνύματα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ