Στο νοσοκομείο η Πηνελόπη Πλάκα! Γιατί; (ΦΩΤΟ) 09/04/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μια ανάρτηση της Πηνελόπης Πλάκα στα social media ήταν αρκετή για να ανησυχήσει τους διαδικτυακούς της φίλους. Η αγαπημένη ηθοποιός πριν μερικές ώρες ανέβασε μία φωτογραφία στα Instagram Stories της από το νοσοκομείο, στην οποία απεικονιζόταν η ίδια ξαπλωμένη στο φορείο. Τελικά, ο λόγος νοσηλείας της Πηνελόπης στην μαιευτική κλινική ήταν μία επέμβαση ρουτίνας που έκανε και όλα πήγαν πολύ καλά. Η όμορφη ηθοποιός πόζαρε με ένα τεράστιο χαμόγελο και ευχαρίστησε τον γιατρό της και την μαία της, γράφοντας πάνω στην φωτογραφία με το γνωστό της χιούμορ: «Ζαλισμένη από το ποτό… Όχι όχι από κάποια νάρκωση…» Δείτε την φωτογραφία: Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ