Ντορέττα Παπαδημητρίου: Έπιασαν οι ζέστες και έκανε το πρώτο της μπάνιο στη θάλασσα (ΦΩΤΟ) 04/04/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Οι ζέστες ξεκίνησαν νωρίς φέτος και η Ντορέττα Παπαδημητρίου αποφάσισε να κάνει την πρώτη της βουτιά στην θάλασσα. Έτσι η γνωστή παρουσιάστρια μαζί με παρέα έκανε την πρώτη της ανοιξιάτικη απόδραση αλλά και το πρώτο της μπανάκι. Μάλιστα ανέβασε και Instagram Story και διαβεβαίωσε τους followers της πως το νερό ήταν πολύ κρύο. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ