Στέλιος Χανταμπάκης: Η selfie με την Όλγα Πηλιάκη στα παρασκήνια του DWTS και το τρυφερό δημόσιο μήνυμα! (φωτο) 20/04/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Για ακόμα μια εβδομάδα, ο Στέλιος Χανταμπάκης βρέθηκε στα παρασκήνια του Dancing with the Stars, προκειμένου να στηρίξει την σύζυγό του, Όλγα Πηλιάκη. Στα παρασκήνια του ημιτελικό του χορευτικού show του ΑΝΤ1, μάλιστα, οι δυο τους έβγαλαν μια selfie, την οποία ο παρουσιαστής θέλησε να μοιραστεί με τους διαδικτυακούς του φίλους στο Instagram. Στο εν λόγω στιγμιότυπο απεικονίζεται η Όλγα να ποζάρει χαμογελαστή στον φακό, ενώ ο Στέλιος την φιλάει τρυφερά στο μάγουλο. “…είναι τόσο καθαρή και λαμπερή η ψυχή σου που κλέβει την παράσταση…”, έγραψε χαρακτηριστικά ο Στέλιος, επισημαίνοντας: “Ξανθιά ή μελαχρινή… το ίδιο μου κάνει…”. Με τον τρόπο αυτό, λοιπόν, θέλησε να ζητήσει από τους followers του να στηρίξουν την Όλγα στον μεγάλο τελικό του Dancing with the Stars, την επόμενη εβδομάδα. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ