Μετάβαση στο περιεχόμενο

Η πρώτη ανάρτηση της Σταματίνας Τσιμτσιλή μετά τη γέννα (φωτο)

Για τρίτη φορά μανούλα έγινε σήμερα η Σταματίνα Τσιμτσιλή, η οποία έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι.

Η παρουσιάστρια απουσίαζε σήμερα από τo «Happy Day», καθώς ένιωθε έντονους πόνους. Τη θέση της πήρε ο Δημήτρης Παπανώτας ο οποίος εξήγησε ότι είναι έτοιμη να γεννήσει και τελικά λίγη ώρα αργότερα ανακοίνωσαν ότι γέννησε στις 8 το πρωί, σε μαιευτήριο των βορείων προαστίων, ένα υγιέστατο αγοράκι βάρους 2,900.

Μάλιστα η Σταματίνα έκανε και την πρώτη της ανάρτηση στα social media μετά τη γέννα. Δείτε την… 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ