ΒΙΝΤΕΟ: Για τρίτη ημέρα εκτός Πρωινού η Φαίη Σκορδά! Τι είπε ο Θέμης Γεωργαντάς για την κατάσταση της υγείας της; 24/04/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Από την Τετάρτη το “Πρωινό” βγαίνει στον αέρα του ΑΝΤ1 χωρίς τη Φαίη Σκορδά. Η παρουσιάστρια, μετά από αδιαθεσία που ένιωσε, πήγε στο νοσοκομείο. Εκεί, οι γιατροί αναγκάστηκαν να την κρατήσουν γιατί είχε γαστρεντερίτιδα και έπρεπε να γίνουν περαιτέρω εξετάσεις, αλλά και για να νιώσει η παρουσιάστρια πιο ασφαλής. Κι ενώ περιμέναμε ότι το πρωί της Παρασκευής η Φαίη Σκορδά θα βρίσκεται πίσω στο πόστο της στην εκπομπή, τελικά δεν εμφανίστηκε. Ο Θέμης Γεωργαντάς εξήγησε στους τηλεθεατές: “Είχαμε την ελπίδα ότι το Φαιάκι μας θα ήταν σήμερα εδώ. Η αλήθεια είναι ότι είναι πολύ πολύ καλύτερα, αλλά για προληπτικούς λόγους είναι καλύτερα να ξεκουραστεί. Φαιούλα μας σου στέλνουμε όλη μας την αγάπη, πολύ θετική ενέργεια… Εννοείται τη Δευτέρα, πρώτα ο Θεός, θα είναι μαζί μας η Φαιούλα”. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ