Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΒΙΝΤΕΟ: Τι είπε ο γιατρός της Σταματίνας Τσιμτσιλή για την γέννηση του γιου της – Σε ποιον μοιάζει το μωρό…

Μανούλα για τρίτη φορά έγινε η Σταματίνα Τσιμτσιλή. Σήμερα, η  παρουσιάστρια έφερε στον κόσμο τον γιο της.

Ο γιατρός της, Βαγγέλης Δεδούλης, μίλησε στην εκπομπή Happy Day και ανακοίνωσε το ευχάριστο γεγονός. Το μωράκι είναι υγιέστατο, γεννήθηκε στις 8 το πρωί και ζυγίζει 2.900.

Όπως έχει γίνει γνωστό θα πάρει το όνομα Γιάννης Εφραίμ. Πάντως σύμφωνα με τον μαιευτήρα της Σταματίνας Τσιμτσιλή, το μωράκι μοιάζει στον Θέμη Σοφό, όπως και τα άλλα δυο παιδιά του ζευγαριού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ