Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΒΙΝΤΕΟ: Survivor 2: Το μήνυμα ενός άντρα που περιμένει η Ντάρια και τα βέλη της Ροδάνθης στους Μαχητές

Ακόμα ένας δύσκολος αγώνας στο Survivor 2 με έπαθλο την επικοινωνία!

Τόσο οι Μαχητές όσο και οι Διάσημοι θέλουν να κερδίσουν το συγκεκριμένο έπαθλο! Η Ντάρια αποκαλύπτει πως περιμένει πως και πως ένα μήνυμα: «Δυστυχώς δεν έχει τύχει να λάβω ένα μήνυμα ή κάποια φωτογραφία από αυτόν ακόμα…»! Άραγε σε ποιον να αναφέρεται η Ντάρια; 

Ενώ η 19χρονη Ροδάνθη ρίχνει ξανά τα βέλη στους συμπαίκτες της: «Όσο θα συνεχίζουμε να χάνουμε, θα υπάρχουν κενά»! 

Ποιος θα κερδίσει απόψε στο αγώνισμα για το έπαθλο επικοινωνίας;

Δείτε το βίντεο!

https://www.dailymotion.com/video/x6ibvvm

Πηγή: gossip-tv.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ