Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ελένη Μενεγάκη-Μάκης Παντζόπουλος: Ακόμα μία απόδραση για τους ερωτευμένους (ΦΩΤΟ)

Στα Άχλα της Άνδρου -όπως πάντα- ταξίδεψαν η Ελένη Μενεγάκη και ο σύζυγός της, Μάκης Παντζόπουλος για το σαββατοκύριακο. Το ερωτευμένο ζευγάρι, θέλησε να περάσει ένα διήμερο στον επίγειο παράδεισό του.

Ο φωτογραφικός φακός τους απαθανάτισε στο λιμάνι της Ραφήνας λίγο πριν από την αναχώρησή τους. Κατά την επιβίβασή τους στο πλοίο ήταν χαμογελαστοί και ευδιάθετοι. Η Ελένη μιλούσε συνεχώς στο κινητό, προκειμένου να σιγουρευτεί ότι όλα είναι καλά ως προς το κομμάτι των υποχρεώσεών της.

Δείτε τους κι εσείς παρακάτω…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ