Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΒΙΝΤΕΟ: Survivor: Το πρώτο μήνυμα της Φ. Λαπάτη μετά την αποχώρησή της

Xθες, η Φελίσια Λαπάτη αποχώρησε από το Survivor, καθώς το τηλεοπτικό κοινό ψήφισε και αποφάσισε να είναι εκείνη η παίκτρια που θ’ αποχωρήσει από την ομάδα των Μαχητών.

Η Φελίσια έχει ήδη παραλάβει από την παραγωγή τα προσωπικά της αντικείμενα και φυσικά το κινητό της. Η πρώην παίκτρια επικοινώνησε με την οικογένεια της και ανέβασε ένα insta story για να ευχαριστήσει το κοινό που την στήριξε.

Δείτε το βίντεο:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ