ΒΙΝΤΕΟ: Survivor: Το πρώτο μήνυμα της Φ. Λαπάτη μετά την αποχώρησή της 14/04/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Xθες, η Φελίσια Λαπάτη αποχώρησε από το Survivor, καθώς το τηλεοπτικό κοινό ψήφισε και αποφάσισε να είναι εκείνη η παίκτρια που θ’ αποχωρήσει από την ομάδα των Μαχητών. Η Φελίσια έχει ήδη παραλάβει από την παραγωγή τα προσωπικά της αντικείμενα και φυσικά το κινητό της. Η πρώην παίκτρια επικοινώνησε με την οικογένεια της και ανέβασε ένα insta story για να ευχαριστήσει το κοινό που την στήριξε. Δείτε το βίντεο: Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ