Κωνσταντίνα Σπυροπούλου – Γιώργος Αγγελόπουλος: Ο λόγος που ταξίδεψαν στην Κύπρο και η selfie στα social media… (φωτο) 15/04/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Madame Figaro διοργανώνει για 13η χρονιά τον θεσμό «Γυναίκες της Χρονιάς». Ο σκοπός του θεσμού είναι η ανάδειξη και η επιβράβευση των Κυπρίων γυναικών, που διακρίθηκαν και διέπρεψαν όλες αυτές που προσέφεραν και αξίζουν την αγάπη και την στήριξη μας. H τελετή βράβευσης για τις Madame Figaro Γυναίκες της Χρονιάς 2017 πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τρίτης σε μια λαμπερή εκδήλωση στο Δημοτικό Θέατρο Στροβόλου στη Λευκωσία. Η συγκεκριμένη βραδιά, όπως και κάθε χρόνο, θα έχει φιλανθρωπικό χαρακτήρα, αφού όλα τα έσοδα από την πώληση των εισιτηρίων θα δοθούν εκείνη τη βραδιά στο φιλανθρωπικό ίδρυμα που θα επιλέξει η κυρία, η οποία θα βραβευθεί ως Γυναίκα της Χρονιάς στην κατηγορία Κοινωνική Προσφορά. Το “παρών”, μεταξύ άλλων, έδωσαν η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου και ο Γιώργος Αγγελόπουλος, οι οποίοι έβγαλαν μια αναμνηστική selfie για να θυμούνται την συνάντησή τους. Η παρουσιάστρια δημοσίευσε το εν λόγω στιγμιότυπο στα InstaStories της σχολιάζοντας χιουμοριστικά: “Επέμενε να κάτσει δίπλα μου. Τι να κάνω και εγώ. Έκλαψα λίγο, αλλά…”. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ