Η Όλγα Φαρμάκη επέστρεψε στην Ελλάδα – Οι πρώτες φωτογραφίες… 15/04/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Όλγα Φαρμάκη επέστρεψε στην Ελλάδα, νωρίς το απόγευμα της Τρίτης 17 Απριλίου. Η fashion blogger και επιχειρηματίας έφτασε στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» πιο μαυρισμένη από ποτέ και φανερά ευδιάθετη. Στην αίθουσα αναμονής την περίμεναν οι γονείς της, τα αδέρφια της, αλλά και καλοί φίλοι της, στους οποίους έλειψε πάρα πολύ όσο καιρό βρισκόταν στο εξωτικό νησί της Καραϊβικής. Η Όλγα έτρεξε στην αγκαλιά τους και, όπως ήταν αναμενόμενο, στην υπήρξε έντονη συγκίνηση. Μάλιστα, η οικογένειά της της προσέφερε μια μεγάλη ανθοδέσμη και δύο από τις αγαπημένες της σοκολάτες. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ