ΒΙΝΤΕΟ: Η εξομολόγηση της Ελένης: «Όταν έδωσα τα παιδιά πρώτη φορά στον πατέρα τους…»! 03/04/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Καλεσμένη στην Ελένη Μενεγάκη ήταν η Βάσω Λασκαράκη η οποία πέρασε το πρώτο Πάσχα της μακριά από την κόρη της Εύα, μιας και απόλαυσε τις γιορτές με τον μπαμπά της, Γιάννη Τσιμιτσέλη στο χωριό, ενώ η ηθοποιός ήταν στο Λονδίνο. Με αφορμή αυτό, είπε η Ελένη Μενεγάκη: «Αυτά που δεν μου λες τα έχω νιώσει πριν από εσένα, την πρώτη φορά όταν όλα τα παιδιά έπρεπε να τα παραδώσω στον μπαμπά τους, Πάσχα ήταν και σε εμένα, το πρώτο Πάσχα και ακόμα θυμάμαι να μπαίνουν στο αυτοκίνητο και να κλαίω λες και τα παιδιά μου, που να σου πω ότι πήγαιναν, λες και πήγαιναν στον πόλεμο… Κλάμα και να λέω τα παιδάκια μου πως θα περάσω χωρίς αυτά…»! Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ