Μετάβαση στο περιεχόμενο

Η πρώτη εμφάνιση της Όλγας Φαρμάκη, μετά την αποχώρησή της από το Survivor (ΦΩΤΟ)

Στο χθεσινό επεισόδιο του Survivor 2 ο Σάκης Τανιμανίδης ανακοίνωσε την οικειοθελή αποχώρηση της Όλγας Φαρμάκη. Η ψυχολογία της τον τελευταίο καιρό δεν ήταν πολύ καλή και εκείνη αποφάσισε πως η παρουσία της στο παιχνίδι επιβίωσης πρέπει να σταματήσει. 

Αφότου ανακοινώθηκε η αποχώρησή της, η Όλγα Φαρμάκη δε γινόταν να μην έρθει σε επαφή με την αγαπημένη της αδερφή. Οι δυο τους είναι πολύ δεμένες και εχθές το βράδυ η Γωγώ μας έδειξε ένα πλάνο από τη συνομιλία τους στο skype και η Όλγα έδειχνε αρκετά χαρούμενη. 

Δες την φωτογραφία…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ