Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΒΙΝΤΕΟ: Survivor Spoiler: Οικειοθελής αποχώρηση από το ριάλιτι επιβίωσης;

Μια αποχώρηση – «βόμβα» θα παρακολουθήσουμε στο αποψινό επεισόδιο του Survivor.

Η Όλγα Φαρμάκη μετά από πολύ μεγάλη ψυχολογική πίεση και στρες αποφάσισε να αποχωρήσει από το ριάλιτι επιβίωσης.

Η παραγωγή προσπάθησε με κάθε τρόπο να αποτρέψει την οικειοθελής αθυ΄τη αποχώρηση, όμως η Όλγα Φαρμάκη πήρε την οριστική απόφαση της.

Μάλιστα σύμφωνα πάντα με τις πληροφορίες βρίσκεται ήδη εκτός ριάλιτι και στο σημερινό επεισόδιο θα ανακοινωθεί η αποχώρηση της. Μάλιστα πριν το αγώνισμα στο τρέιλερ δεν φαίνεται με την ομάδα της.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ