Μετάβαση στο περιεχόμενο

Η Μαρία Κορινθίου ευχήθηκε χρόνια πολλά με ένα λευκό κορμάκι και ακολούθησε…πανικός! (φωτο)

Χρόνια πολλά ευχήθηκε η Μαρία Κορινθίου μέσω Instagram, αναρτώντας μια φωτογραφία στην οποία φοράει ένα κατάλευκο κορμάκι και αυτιά κουνελιού.

Αν και οι ακόλουθοι της την αποθέωσαν, υπήρξαν και εκείνοι που έσπευσαν να ασκήσουν κριτική.

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ