Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αναστόπουλος: «Γεννήθηκα Ολυμπιακός και Ολυμπιακός θα πεθάνω»

Flashback στη σπουδαία του καριέρα κάνει ο Νίκος Αναστόπουλος, σε αφιέρωμα της Nova, όπου τονίζει ότι και να είχε τη δυνατότητα να γυρίσει τον χρόνο πίσω, δεν θα πήγαινε στον Παναθηναϊκό. 

«Εγώ γεννήθηκα Ολυμπιακός και Ολυμπιακός θα πεθάνω», τονίζει ο παλαίμαχος φορ, ο οποίος έγραψε ιστορία με τους «ερυθρόλευκους» και τον Πανιώνιο. 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ