Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μεγάλος έρωτας στο Survivor: Ποιοι παίκτες είναι ζευγάρι και δεν το κρύβουν (ΦΩΤΟ)

Το Survivor τους ένωσε. Μετά την Ευρυδίκη Βαλαβάνη και τον Κωνσταντίνο Βασάλο, ένα ακόμη ζευγάρι δημιουργήθηκε στο ριάλιτι επιβίωσης. Ο λόγος για τον Νίκο Θωμά και την Ζωή Ανδρονικίδου, οι οποίοι έχουν αποχωρήσει και ανήκαν στην ομάδα των Μαχητών.

zwire

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Espresso, άτομα από το περιβάλλον τους, λένε ότι η Ζωή βρέθηκε στην Αθήνα για το Σαββατοκύριακο και δεν ξεκόλλησε από το πλευρό του καλογυμνασμένου κινηματογραφιστή! Και όχι μόνο αυτό, αλλά ακούγεται πως η ξανθιά Θεσσαλονικιά πρωταθλήτρια του tae kwon do φιλοξενήθηκε στο σπίτι του!

Το Σάββατο το βράδυ, όταν ο Νίκος Θωμάς έπαιζε μουσική ως dj σε γνωστό στέκι του Πειραιά και η Ζωή έδωσε το «παρών», ενώ στην παρέα βρισκόταν και ο Λευτέρης Χαχαμίδης, σύντροφος της Μελίνας Μεταξά.

dadada

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ