Μετάβαση στο περιεχόμενο

Power of Love: Το μήνυμα της Αθηνάς μετά το Πάσχα! (ΦΩΤΟ)

Η Αθηνά Χρυσαντίδου έστειλε το μήνυμά της στους διαδικτυακούς της φίλους στο instagram!

Η Αθηνά, όπως και όλοι οι παίκτες του ριάλιτι έκαναν Πάσχα με τις οικογένειές τους και σήμερα θα δούμε το πρώτο επεισόδιο μετά από μία εβδομάδα! 

Η Αθηνά έγραψε: «Ανυπομονούμε να ξανά γεμίσουμε τις οθόνες σας με πολυ αγάπη και ευχάριστη διάθεση ?☺️?? Τα λέμε σήμερα στις 14.30 στον @skai_tv»! 

Και εμείς Αθηνά περιμένουμε να δούμε τα ερωτικά καυγαδάκια σου με τον Δώρο!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ