Πέταξε για Προύσα με στόχο την ανατροπή ο Ολυμπιακός 09/04/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Με τελικό προορισμό την Προύσα αναχώρησε το πρωί της Δευτέρας του Πάσχα η αποστολή της ομάδας βόλεϊ Γυναικών του Ολυμπιακού ενόψει του δεύτερου τελικού του CEV Challenge Cup με αντίπαλο την Μπούρσα που θα διεξαχθεί την Τετάρτη (18:00, OTESport7HD). Οι «ερυθρόλευκες», που και ανήμερα του Πάσχα έκαναν διπλή προπόνηση, πέταξαν για την Κωνσταντινούπολη, από όπου θα μεταβούν οδικώς στην Προύσα. Μετά την ήττα με 3-2 στο κλειστό του Ρέντη, στόχος είναι νίκη με 3-0 ή 3-1 στον επαναληπτικό, ενώ με νίκη στο τάι μπρέικ (3-2) ο τίτλος θα κριθεί σε χρυσό σετ. Την «ερυθρόλευκη» αποστολή αποτελούν οι: Κατερίνα Γιώτα, Τζίνα Λαμπρούση, Κωνσταντίνα Βλαχάκη, Αρέτα Κονόμη, Ειρήνη Κοκκινάκη, Στέλλα Χριστοδούλου, Σάσκια Χίπε, Χαρά Παπαδοπούλου, Γιάνα Φραντζίσκα Πολ, Στέφανι Νιεμέρ, Αλίκη Κωνσταντινίδου, Έλενα Μιλεντίγεβιτς. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ