Μετάβαση στο περιεχόμενο

Η «πρώτη» του Κόντη…μετά Γκαρθία

Η αλήθεια είναι ότι ο Χρήστος Κόντης πρόσφερε στον Ολυμπιακό σε κρίσιμα διαστήματα.

Μετά από την απόλυση του Τάκη Λεμονή και πριν αναλάβει ο Γκαρθία, αλλά κι όταν ο Καταλανός προπονητής νοσηλεύτηκε πριν από τον επαναληπτικό αγώνα με την ΑΕΚ για το Κύπελλο στο ΟΑΚΑ.

Τώρα, σήκωσε πάλι τα μακίνια κι έπιασε δουλειά…

Ο Κόντης ως υπηρεσιακός τεχνικός επεδίωξε να επιφέρει ηρεμία στις τάξεις των παικτών της ομάδας.

Θα τους μιλήσει πιο αναλυτικά από την Δευτέρα του Πάσχα και μετά.

Την Μ. Τετάρτη έκανε την πρώτη του προπόνηση και οι ποδοσφαιριστές θα είναι στον Ρέντη μέχρι Μ. Παρασκευή. Θα επιστρέψουν μετά για προπονήσεις την Δευτέρα του Πάσχα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ