Μετάβαση στο περιεχόμενο

Survivor spoiler: Αποχώρησε οικειοθελώς κι άλλη παίκτρια των Διασήμων; Δεν άντεξε…

Συναγερμός έχει σημάνει και πάλι τις τελευταίες ώρες στο Survivor 2, καθώς μια ακόμη παίκτρια έχει εκδηλώσει την πρόθεσή της να αποχωρήσει από το reality επιβίωσης.

Ο λόγος για την Όλγα Φαρμάκη από τους Διάσημους, η οποία φαίνεται πως δεν αντέχει άλλο την πείνα, τις κακουχίες και την έλλειψη των δικών της ανθρώπων, με αποτέλεσμα να βρίσκεται ένα βήμα πριν την… οικειοθελή έξοδο από την παραλία.

Άνθρωποι της παραγωγής έχουν «πέσει πάνω της» και προσπαθούν να την μεταπείσουν, ωστόσο κανείς δεν γνωρίζει αν τελικά θα τα καταφέρουν.

farmaki

Θυμίζουμε ότι, πριν λίγες ώρες, ο Θοδωρής Θεοδωρόπουλος αναγκάστηκε κι αυτός να αποχωρήσει από το Survivor 2, λόγω του τραυματισμού που είχε υποστεί στο πόδι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ