Ο διάλογος Φύσσα-Μπασινά για τα 16 χρόνια από τη νίκη επί της Μπαρτσελόνα (ΦΩΤΟ) 03/04/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Διάλογος των πρώην άσων του Παναθηναϊκού Τάκη Φύσσα και Άγγελου Μπασινά, με αφορμή την επέτειο από την τεράστια νίκη επί της Μπαρτσελόνα για το Τσάμπιονς Λιγκ. Ο νυν τεχνικός διευθυντής της Ακαδημίας του τριφυλλιού με αφορμή την συμπλήρωση 16 χρόνων από την πολύ μεγάλη αυτή νίκη με 1-0 επί της Μπαρτσελόνα στο γήπεδο της Λεωφόρου έγραψε στο Instagram: «Παιχταρά Μπασινά!!! Τι ζήσαμε μαζί...». Για να του απαντήσει στη συνέχεια ο Άγγελος Μπασινάς «Τάκη ζήσαμε ωραίες στιγμές μεγάλες στιγμές αλλά πάνω απ όλα ήμασταν ωραία παρέα!» Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ