Ποδοσφαιρικά συγχαρητήρια και στο βόλεϊ του Ολυμπιακού 31/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η αντρική ομάδα βόλεϊ του Ολυμπιακού διπλασίασε τα σαββατιάτικα τρόπαια για τον Ερασιτέχνη, αφού νίκησε 3-0 σετ τον Εθνικό Αλεξανδρούπολης στον τελικό του Final-4 του Λιγκ Καπ που διεξήχθη στη Σύρο. Αμέσως μετά το τέλος του αγώνα, η «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ έδωσε τα συγχαρητήριά της για το 5ο σχετικό τρόπαιο των Πειραιωτών. Αναλυτικά, η ανακοίνωση: «Η ΠΑΕ Ολυμπιακός εκφράζει θερμά συγχαρητήρια στην ομάδα βόλεϊ Ανδρών του Συλλόγου μας, για την κατάκτηση του Λιγκ Καπ! Η συλλογή τροπαίων, για όλα τα τμήματα του Ολυμπιακού Συνδέσμου Φιλάθλων Πειραιώς, μεγαλώνει διαρκώς, κάνοντας υπερήφανη όλη την «ερυθρόλευκη» οικογένεια!» Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ