ΒΙΝΤΕΟ: Η Ευρυδίκη Βαλαβάνη κερδίζει την ασυλία και πηδάει στο τραπέζι για να φιλήσει τον Λιάγκα! 09/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Οκτώ ζευγάρια διαγωνίστηκαν στο παρκέ του Dancing with the stars στο 10ο live χωρίς άγχος αυτή τη φορά, αφού η Ευαγγελία Αραβανή ανακοίνωσε πως δεν θα υπάρξει αποχώρηση. Επίσης, όπως ανακοίνωσε η παρουσιάστρια το ζευγάρι που θα έβγαινε πρώτο στην τελική βαθμολογία, από κριτές και κοινό, θα κέρδιζε ασυλία για το επόμενο live. Η Ευρυδίκη Βαλαβάνη ήταν η παίκτρια που κέρδισε την ασυλία ενθουσιάζοντας κριτές και κοινό με το αργεντίνικο τάνγκο της. Μάλιστα, ενθουσιάστηκε και η ίδια τόσο πολύ από την ασυλία που σκαρφάλωσε στο τραπέζι των κριτών και φίλησε τον Γιώργο Λιάγκα. Δείτε το βίντεο: Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ