Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΒΙΝΤΕΟ: DWTS 6: Αυτό είναι το ζευγάρι που κέρδισε την ασυλία για το επόμενο live

Αυτό το ζευγάρι του DWTS θα περάσει ένα ήσυχο Πάσχα, όπως είπε και η Ευαγγελία Αραβανή. 

Στο σημείο που έχει φτάσει το talent show, ο πήχης έχει ανέβει ψηλά. Οι κριτές αποφάσισαν να δώσουν ασυλία σε ένα ζευγάρι και αυτό ήταν η Ευρυδίκη Βαλαβάνη με τον παρτενέρ της Παύλο.. 

Φυσικά, μέχρι ν’ ανακοινωθεί το όνομα  η αγωνία χτύπησε «κόκκινο». Έτσι, οι δυο τους στο επόμενο live θα χορέψουν χωρίς το άγχος της ψηφοφορίας και της αποχώρησης. 

Δείτε το video:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ