ΒΙΝΤΕΟ: DWTS 6: Αυτό είναι το ζευγάρι που κέρδισε την ασυλία για το επόμενο live 09/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Αυτό το ζευγάρι του DWTS θα περάσει ένα ήσυχο Πάσχα, όπως είπε και η Ευαγγελία Αραβανή. Στο σημείο που έχει φτάσει το talent show, ο πήχης έχει ανέβει ψηλά. Οι κριτές αποφάσισαν να δώσουν ασυλία σε ένα ζευγάρι και αυτό ήταν η Ευρυδίκη Βαλαβάνη με τον παρτενέρ της Παύλο.. Φυσικά, μέχρι ν’ ανακοινωθεί το όνομα η αγωνία χτύπησε «κόκκινο». Έτσι, οι δυο τους στο επόμενο live θα χορέψουν χωρίς το άγχος της ψηφοφορίας και της αποχώρησης. Δείτε το video: Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ