Βγήκε από το μαιευτήριο η Δούκισσα Νομικού 14/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Τις πρώτες τους στιγμές με το μωρό στο σπίτι απολαμβάνουν η Δούκισσα Νομικού και ο Δημήτρης Θεοδωρίδης, καθώς η παρουσιάστρια βγήκε από το μαιευτήριο. Όπως σας έχουμε ενημερώσει, το ζευγάρι απέκτησε ένα υγιέστατο αγοράκι, βάρους 3 κιλά και 30 γραμμαρίων, ανήμερα της 25ης Μαρτίου. Θέλοντας να φυλάξουν αυτές τις μοναδικές στιγμές μόνο για εκείνους, η Δούκισσα και ο Δημήτρης δεν προχώρησαν σε κάποια ανάρτηση σχετική με τον τοκετό στα social media, ενώ η έξοδός τους από το μαιευτήριο έγινε, υπό άκρα διακριτικότητα, το μεσημέρι της Τετάρτης και, πλέον, βρίσκονται στο σπίτι τους. Θυμίζουμε πως ο μικρός θα πάρει το όνομα Σάββας, από τον πατέρα του επιχειρηματία. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ