Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΒΙΝΤΕΟ: Οι ξένοι του Ολυμπιακού λένε το «άσπρη πέτρα ξέξασπρη…»

Πόσο καλά τα πάτε με τους γλωσσοδέτες; Οι ξένοι του Ολυμπιακού, πάντως, το τόλμησαν για δεύτερη φορά!

Είπαν το… «άσπρη πέτρα ξέξασπρη και από τον ήλιο ξεξασπρότερη» και απέφυγαν οριακά το στραμπούληγμα της γλώσσας τους!

Δείτε το βίντεο:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ