Ομπράντοβιτς: «Παίζει καλό μπάσκετ η Χίμκι» 28/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Φενέρμπαχτσε χρειάζεται νίκη στη Μόσχα επί της Χίμκι για να βρεθεί μια ανάσα από τη δεύτερη θέση της κανονικής περιόδου της Ευρωλίγκας. Μάλιστα ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς γνωρίζει καλά πως το έργο της ομάδας του δεν θα είναι εύκολο. «Ο αντίπαλός μας παίζει καλό μπάσκετ. Θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι γιατί αλλάζουν συχνά στη διάρκεια αγώνων αμυντικές στρατηγικές. Πρέπει να γνωρίζουμε τι είδους μπάσκετ θα χρειαστεί να παίξουμε για να πάρουμε τη νίκη», τόνισε ο Σέρβος τεχνικός. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ