Νέα αναβολή για την ποινή -3 στην υπόθεση Βέμερ! 28/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Για την Παρασκευή (30 Μαρτίου) πήρε αναβολή η εκδίκαση της υπόθεσης Βέμερ για τον Παναθηναϊκό στην οποία απομένει μόνο η ενεργοποίηση της ποινής της αφαίρεσης τριών βαθμών. Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με τα όσα προκύπτουν, οι «πράσινοι» ζήτησαν νέα αναβολή, κάτι που δεν το δέχθηκε η πλευρά του παίκτη που επέμενε για την επιβολή της ποινής. Ωστόσο ένα λάθος της γραμματείας η οποία δεν είχε αποστείλει στους «πράσινους» όλο το σκεπτικό της ποινής ήταν αρκετό για να κριθεί ότι τα πάντα θα πρέπει να αποφασιστούν την Παρασκευή. Περισσότερα σε λίγο… Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ