Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τολιόπουλος: «Πάμε να κερδίσουμε στη Μάλαγα για τη 2η θέση»

Ο Βασίλης Τολιόπουλος έδωσε… σύνθημα νίκης, ενόψει της αναμέτρησης του Ολυμπιακού με την Ουνικάχα Μάλαγα στην Ισπανία.

Μετά την «ερυθρόλευκη» επικράτηση επί του Κοροίβου στην Αμαλιάδα ο 22χρονος πλέι μέικερ ανέφερε στην ΕΡΤ: 

«Ήθελα να παίξω, έκανα μια ένεση για να είμαι έτοιμος. Δεν ήθελα να το χάσω. Κάναμε ένα καλό παιχνίδι, το ευχαριστηθήκαμε όλοι πιστεύω» και έπειτα δήλωσε:

«Ποτέ δεν μας ζήτησε ο προπονητής να είμαστε χαλαροί. Πάντα μας λέει να παίζουμε δυνατά, είτε παίζουμε με την Μπαρτσελόνα είτε με την ΤΣΣΚΑ. Και τώρα Μάλαγα. Πάμε να κερδίσουμε για τη 2η θέση».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ