Αίτηση ενεργοποίησης του -3 από Βέμερ 26/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Το Διαιτητικό Δικαστήριο της ΕΠΟ επέβαλε πριν μία εβδομάδα ποινή αφαίρεσης τριών βαθμών από τους “πράσινους” λόγω των οφειλών προς τον Γερμανό μπακ. Η πλευρά του ποδοσφαιριστή ωστόσο προχώρησε σε αίτηση ενεργοποίησης της ποινής (βάσει της αρχικής απόφασης δεν θα γινόταν άμεση ενεργοποίηση της ποινής), καθώς κανείς από την πλευρά του Τριφυλλιού δεν επικοινώνησε μαζί του για να γίνει κάποιος συμβιβασμός. Θεωρείται δεδομένο πάντως πως αυτό θα συμβεί τις προσεχείς μέρες. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ