“Στο μαιευτήριο η Δούκισσα Νομικού” 20/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Δούκισσα Νομικού εδώ και λίγες ώρες βρίσκεται σε ιδιωτικό μαιευτήριο των Αθηνών. Αν έχει γεννήσει ακόμα ή όχι δεν έχει επιβεβαιωθεί αλλά το μεσημέρι της Κυριακής είδαμε τους γονείς της να περιμένουν στην αίθουσα αναμονής τοκετών και το απόγευμα η μητέρα της βρισκόταν στους διαδρόμους του έβδομου ορόφου όπου είναι η πτέρυγα για τις νέες μανούλες. Να υπενθυμίσουμε ότι η παρουσιάστρια περίμενε από την Τετάρτη να γεννήσει και μάλιστα είχε γράψει στην προσωπική της σελίδα στο instagram: «Μάλλον δεν θέλει να βγει από τη μανούλα ???❤️#stillwaiting Οι δικές μου μαντεψιές για πιθανή ημερομηνία έχουν πέσει έξω, για να ακούσω τις δικές σας». Εν αναμονή των ευχάριστων νέων… Πηγή: gossip-tv.gr Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ