Όλγα Λαφαζάνη – Νίκος Οικονόμου: Αυτό είναι το όνομα που θα δώσουν στον νεογέννητο γιο τους (φωτο) 17/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Πριν από 20 ημέρες η Όλγα Λαφαζάνη και ο Νίκος Οικονόμου έγιναν για δεύτερη φορά γονείς. Το ζευγάρι απέκτησε ένα υγιέστατο αγοράκι και ολοκλήρωσε έτσι με τον καλύτερο τρόπο την οικογενειακή του ευτυχία. Οι δυο τους έχουν αποκτήσει ακόμη μια κόρη, την 6χρονη Μαρία-Αλεξάνδρα, ενώ αυτό είναι το τρίτο παιδί για τον πρώην μπασκετμπολίστα, ο οποίος έχει από τον προηγούμενο γάμο του με την Άννα Δρούζα, την 16χρονη Αριάδνη. Όσο για το όνομα που θα πάρει ο νεογέννητος γιος του ζευγαριού; Όπως είδαμε από μια φωτογραφία που ανέβασε στα instastories η Όλγα Λαφαζάνη, αυτό θα είναι Γιώργος. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ