Dancing with the Stars: Το μήνυμα της Ευρυδίκης Βαλαβάνη μετά την αποχώρηση της Άννυς Πανταζή (φωτο) 20/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Έκπληξη προκάλεσε σε όσους παρακολούθησαν το ένατο live του Dancing with the Stars, η αποχώρηση της Άννυς Πανταζή, η οποία θεωρούταν ένα από τα φαβορί του χορευτικού show. Η ανακοίνωση του αποτελέσματος προκάλεσε την έντονη αντίδραση της κριτικής επιτροπής, ενώ άδικη και η Ευρυδίκη Βαλαβάνη χαρακτήρισε την αποχώρηση της Άννυς Πανταζή, άδικη. Η Ευρυδίκη κάνοντας τον απολογισμό της εβδομάδας, ανέβασε στο Instagram μερικές φωτογραφίες από το τελευταίο live και σχολίασε: «Μία δύσκολη εβδομάδα από πολλές απόψεις.. Διπλές χορογραφίες, πολλά βήματα και πολύωρες πρόβες! Θα σταθώ στην δική σου αποχώρηση @annie_pantazi, που για μένα προσωπικά ήταν άδικη! Από την άλλη όμως, θα κρατήσω το καλό της υπόθεσης… ήμουν τυχερή που αυτή η εβδομάδα κύλησε μαζί σου και κύλησε όμορφα με πολύ γέλιο! Για σένα @dlpavlos τι να πω πια; Είσαι ΜΟ ΝΑ ΔΙ ΚΟΣ! Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου όλους εσάς που για ακόμα μία φορά με στηρίξατε και με στείλατε στο επόμενο Live». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ