Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μπασκετικά συγχαρητήρια για το «ερυθρόλευκο» πόλο (pic)

Ο Ολυμπιακός παραμένει ενωμένος και σε αυτό το πλαίσιο το τμήμα μπάσκετ του συλλόγου έδωσε συγχαρητήρια σε ένα ακόμη τμήμα του Ερασιτέχνη που έφερε τίτλο.

Η ομάδα πόλο κατέκτησε το Κύπελλο Ελλάδας και η ΚΑΕ τους συνεχάρη.

Προβολή εικόνας στο Twitter

Olympiacos B.C.@olympiacosbc

Συγχαρητήρια στην ανδρική ομάδα πόλο του Θρύλου μας για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος! ! #OlympiacosBC #WeAreOlympiacos

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ