Συγχαρητήρια της ΠΑΕ Ολυμπιακός στο τμήμα πόλο 24/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Συγχαρητήρια από την ΠΑΕ Ολυμπιακός στο τμήμα πόλο των «ερυθρόλευκων». «Η οικογένεια του Ολυμπιακού πανηγυρίζει ένα ακόμα τρόπαιο που της χάρισε η ομάδα πόλο Ανδρών. Συγχαρητήρια σε όλους! Οι κούπες είναι αμέτρητες…», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση για το 14-8 επί της Γλυφάδας στον τελικό του Κυπέλλου. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ