Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλγα Λαφαζάνη: Τα όμορφα δώρα στον γιο της και οι πρωινές αγκαλιές! (ΦΩΤΟ)

Η Όλγα Λαφαζάνη έφερε στις αρχές του μήνα στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι, καρπό του έρωτά της και δεύτερο παιδί της με τον Νίκο Οικονόμου.

Η παρουσιάστρια του Epsilon πλέει σε πελλάγη ευτυχίας με τον ερχομό του δεύτερου παιδιού της και δεν σταματά να το δείχνει.

Και η αδερφή του Μαρία Αλεξάνδρα τρελαίνεται να παίρνει στην αγκαλιά της τον μικρό αδελφό της.

Η Όλγα και ο σύζυγός της παιρνούν καθημερινά όμορφες στιγμές με τα παιδιά τους και προσπαθούν να βρίσκουν όσο περισσότερο χρόνο μπορούν για να είναι μαζί τους.

Σήμερα η παρουσιάστρια μας έδειξε το αγαπημένο μέρος του μικρού, που δεν είναι άλλο από την αγκαλιά της μητέρας του.

 

Στα instagram stories μας έδειξε και τα υπέροχα χειροποίητα δώρα που δέχεται ο μικρούλης

ΠΗΓΗ: Tlife

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ