24ωρη απεργία στα ΚΤΕΛ ολόκληρης της χώρας – Αναβρασμός για τις απολύσεις! 20/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Προβλήματα στις μετακινήσεις αναμένεται να προκαλέσει η 24ωρη απεργία στα ΚΤΕΛ. Η ανακοίνωση των εργαζομένων… Η απεργία στα ΚΤΕΛ θα ξεκινήσει την Πέμπτη (29-03-2018) στις 06.00 το πρωί και θα ολοκληρωθεί ένα 24ωρο αργότερα. Στην ανακοίνωσή της, η Ομοσπονδία Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδος (ΟΣΜΕ) τονίζεται ότι η απεργία είναι αντίδραση για τις απολύσεις που έχουν γίνει το τελευταίο διάστημα. Στα Γιάννενα απολύθηκαν 8 εργαζόμενοι μεταξύ των οποίων και δύο συνδικαλιστές. «Γενικεύεται η μέθοδος απομάκρυνσης του μόνιμου προσωπικού» τονίζει η ΟΣΜΕ και συνεχίζει: «δημιουργείται καθεστώς εργασιακής ζούγκλας με εργαζόμενους των 586 ευρώ». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ