Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ολοκληρώθηκε η συνάντηση Βασιλειάδη – Nova

Ολοκληρώθηκε προ ολίγου η προγραμματισμένη συνάντηση του Υφυπουργού Αθλητισμού και Πολιτισμού, Γιώργου Βασιλειάδη, με το συνδρομητικό κανάλι της Nova.

Συγκεκριμένα, ο κ. Βασιλειάδης συναντήθηκε με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, Παναγιώτη Παπαδόπουλο, προκειμένου να συζητηθούν τα τρέχοντα ζητήματα αναφορικά με το ελληνικό ποδόσφαιρο και ασφαλώς στο… τραπέζι έπεσε και το θέμα της επανέναρξης του πρωταθλήματος της Super League, κάτι το οποίο αποτελεί επιθυμία του συνδρομητικού καναλιού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ