Το μήνυμα του Άλτμαν από το νοσοκομείο (φώτο) 21/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Από το… κρεβάτι του πόνου, κυριολεκτικά, ο Όμρι Άλτμαν θέλησε να στείλει ένα μήνυμα σε όλους όσους του ευχήθηκαν ταχεία ανάρρωση. Έτσι λίγες μόνο ώρες μετά το χειρουργείο που έκανε για αποκατάσταση της ζημιάς στο δεξί του γόνατο ανέβασε μια φωτογραφία στον λογαριασμό του στο instagram που έγραψε: “Η εγχείριση πήγε καλά. Τώρα είναι ώρα να για συγκέντρωση και σκληρή δουλειά. Σας ευχαριστώ για την υποστήριξη”, Δείτε το ποστ του: Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ