Μετάβαση στο περιεχόμενο

Εξιτήριο για την Αθηνά Οικονομάκου: Η ΦΩΤΟ χωρίς μακιγιάζ και το δημόσιο ευχαριστώ

Μανούλα έγινε πριν μερικές ημέρες η Αθηνά Οικονομάκου και όπως όλα δείχνουν γύρισε στο σπίτι και απολαμβάνει τις πρώτες στιγμές με το μωρό της.

Η όμορφη ηθοποιός δημοσίευσε μια φωτογραφία της χωρίς ίχνος μακιγιάζ στέλνοντας το δικό της μήνυμα και λέγοντας ένα μεγάλο ευχαριστώ: ”No filter, no make up…just happiness ♥️ Σας ευχαριστώ πολύ όλους για την αγάπη ,τις ευχές και την στήριξη σας !!Μα πιο πολύ απ´όλους θέλω να ευχαριστήσω τον καταπληκτικό γιατρό μου Θεόδωρο Λιακάκο, την μοναδική μαία μου Πασχαλιά Γρίβα και τον Όμιλο Ιασώ!”.

Δείτε την ανάρτηση:

oikonomakou

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ